...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Happy hour!

Okeh dah habis dah aku bercerita pasal Malaysia Night! Cukup2lah tu yea... Nak citer bebanyak aku tak mampu la weh! Tahun depan jelah korang join kalau nak merasa happening nyer MN tu... Hehehe...

Now ni bagi laluan plak aku nak stori mori kat korang pasal HAPPY HOUR! Wieeee!






Hoyehh!! Hoyehhh!! Memang happy you! Mekasih bebanyak pada cik puan lynne yg saja nak bagi the ladies menghappy2kan diri dirumahnya... Dia dah sound we all awal2 lagi suh booked calendar memasing 17/04/10 berkampung kat rumah dia... Sakan sungguh minah tu! ;-)

Tapi yg diajak berkampung kat rumah dia cuma Ladies jer tau! No men allowed! Wieee... Para suami semuanya telah ditinggalkan kesepian di rumah! Kecuali laki den! Aku kesian okeh nak tinggalkan dia sengsorang kat rumah... Merana nanti pakcik tu! so aku tinggalkan laaa anak2ku sekali bersamanya! Hehehehe!

Alasannnnn..... Memang tak bley blahhhh okie! Padahal aku yang saje2 menggedix nak lone ranger kononnn! Hahaha.... Ehh apa salahnya sekali skala nak membujang kan... Lagipun Tuan Beso tu amatlah berkaliber menjadi surirumahtangga yg berjaya! Wieee!

Owh berbalik pada cerita HAPPY HOUR kita yea... Jemputan patutnya dtg kol 1pm tapi biasalah kan... Aku ni kan guest of honor... Sah2 la aku paling lambat tiba kat sana... Teruk ek aku nih! Akakaka...

Ehhhh aku ada alasan munasabah ok... Kan ke the nite before tu aku jadik celebrity during Malaysia Nite... So sah2la aku exhausted giler babs melayan kerenah peminat2... Mana nak rehatkan minda... Nak qada' tido lagi... Tu sebab la aku diberi kelonggaran oleh cik lynne datang lambat ke Ladies' Happy Hour nih... Hehehe...

Best gilak ok berkumpul makan2 minum2 borak2 gelak2 sakat2 skali skala camnih! Bukan selalu dpt bergurau senda dengan kengkawan camni... Maklum jer memasing kan bizi ngan commitment memasing... Tu yg bila dpt peluang keemasan camni tak boleh tidak nak gak datang tu...

Mekasih bebanyak yea Tuan Tanah! Ehh silap! Tuan Rumah daaa... Hehehe... Jangan mare! Nanti cepat tua!

Hidangan lauk paukmu amatlah memukau kalbu! Chaiyok giler ok! Tak bley blah betul dia masak macam2 lauk! Betul2 dia nak kasik we all HAPPY jadik ular sawa kekenyangan tau! Marvellous ok!

Pasnih sape lagi nak jemput aku dtg ke LADIES HAPPY HOUR nih? Jangan segan2 dan malu2 kucing tau nak jemput i... InsyaAllah kalau takde aral melintang, akan kutinggalkan suamiku dan anak2ku sekejap kat rumah dan dapatlah aku berHAPPY sakan ngan korang! Stetmen LUPA DIRI nih! Wieee...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails