...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Busy body!

Wieee! Memang guwe BUSY BODY teramats during the Malaysia Night!

Tapi, guwe jugaklah manusia yang paling TERLAMBAT sampai aritu! Sampai kena carik dgn Poo Chu! Kwang3x... Maklum jer! Guwe kan 'Guest of Honor' gituuu! Jangan mare haaa... Akakaka....

Anyway, korang tau apa sebab aku BUSY BODY? Sila tengok gambo di bawah... Eceh!





























Wieee! Ala2 macam chef wan dah aku aritu! Kena paksa buat demo depan mat saleh2 tu semua ok! Kalau ikut dalam agenda malam tu patutnya aku kena buat 2 demo aje... Satu buat roti jala then demo buat teh tarik...

Tapi, atas permintaan ramai yang suruh aku tunjuk cemana nak buat lopes, nak tak nak kuturutkan jugak! Fuhhh gila segan tak terkata sebenonyer tapi aku kan fighter! Belasah ajelah! Hahahaha...

Alhamdulillah sambutan dorang lepas demo tu amatlah menggalakkan.... Memang betul2 terasa cam celebrity gitu! Wieeee... Aiyak! Muntah darah plak korang yeak!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails