...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Its GONE now!

Now u see...


And now u dont...


Huhuhu... Kemanakah menghilangnyer...


Sofaku ini yang penuh dengan nostalgia? Sofa pertama yg aku beli kat DK ni... Terhuyung hayang dengan Tuan Beso aku mengangkut sofa ni dengan perut yang memboyot ngandungkan alyssa time tu... Sofa nilah tempat aku melepak time nak memerah idea apa nak masak hari2... Sofa ni jugaklah tempat aku menangis pilu sedu sedan masa sakit gigi dulu... Owhhh banyak kenangan sofa ni...

Dan dimanakah futon ini....


Owhh banyak gak kenangan ngan futon ni... Peninggalan one of my bestfrens in DK sebelum dia went back for good to mesia... Igt lagi aku mengangkut sofa ni dengan puan sri aya bawak balik rumah lama dari rumah sekarang ni haa... Siyes ok! Dulu kawan aku tu dok kat rumah aku skarang ni... Setahun lepas dia balik, we all plak pindah sini... So, harta2 dia yang telah menjadi harta2 aku masuk semula ke rumah dia yang telah menjadi rumah aku... Hehehe...

Futon ni jugaklah pernah menjadi tempat tidur sementara alyssa kat rumah lama... Nostalgia gak la futon ni...

Tapi sekarang kedua2 hartaku ini telahpun berpindah milik... Telahpun berada dirumah pemiliknya yang baru... Aman damailah korang di sana yea....

Jangan sedey2.... Yang patah kan tumbuh... Yang hilang kan berganti.... Owhhh tak sabar nak tunggu pengganti muncul di sini! Wieee...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails