...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Blogging on the go!

Hahaha... Apa punya tajuk daaa!! Sengal sungguh!

Saje je aku nak bgtau aku tengah berblog dalam keta... Tapi semua entry masuk dalam draft sebab of cos la takde internet beb! Camno aku nak publish kalau takde tenet...



Bosan giler la pulak roadtrip from Berlin to Hamburg... Bukan sebab sceneries tak best tapi sebab jammed! Huhuhu! Apesal tetiba jam pun tatau laaa... Agaknya ramai beno yang otw balik kampung kot!


Korang tengok la tuh... Berderetssss keta okie! Merangkak2 keta atas highway yang takde speed limit nih!! Huwaaaa!! bumper to bumper tau!! Baik2 boleh tekan minyak tanpa batasan tetiba jadik gini plak! Sangat tekanan!

Macam aku pulak yang drive ek! Pilot tu relax jer! Hahaha... Ok lah.. kita biarkan aje dia layan perasaan sesorang bawak keta cam siput sedut while me menyebokkan diri draft entry to be published later... Bagus betol la ada gadget yang sangat menepati citarasa aku ni kan... Blogging on the go!! Yezzaaaa!!

(Draft saved @ 1517 hrs)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails