...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Ada aje!

Memang betul! Adaaaa aje lah Tuan Beso tuu!! Kat memana pun yang diterjah nyer kompem ada aje benda yang dibeli! Tak habis2 nak menambahkan harta karun la mamat tu tau!


Ntah apa2 la yg diangkut nyer... Memula tu katanya saje je nak amik angin jenjalan ngan anak2 kat kedai2 tak jauh dari area hotel we all tu... Aku memang malas nak ngekor dorang dengan alasan nak berblogging... Yealah kan... Sah2 wifi free kat lobby jer... So, curi2 masa la semalam updet blog lepas balik dari jenjalan tu...

Skali tu Tuan Beso bawak balik mendalah yang dalam gambo tuh! Terkejut badaks aku tengok harga dedua tuh! Lagipun macamla kat CPH takde ek?! Aduhaiii!!! Ni la dia akibatnya kalau aku tak ikut... Kompemlah ada aje benda dia rembat! Bukan la aku kata yang dia tu kena queen control ngan aku... Tak laaa... Selisih je korang ni tau!

At least kalau aku ada time tu, for sure la akan ada 'intelligent discussion' between both of us kan... both parties must have logical reasons to support the argument before the decision is made whether to buy or not to buy kan... Tapi since aku takde masa dia beli tuh kompem la dia ikut kata hati dia jer... Haii la daddy...

Hmmm... Kasi can la kat orang tu nak bocorkan poket dia sendiri... Mentang2 laa poket dia tu baru TEBAL! Lagi menjadik2 nampaknya yea.... Apa2 jelah daddy oi!

(draft saved @ 1542hrs)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails