...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Today @ GYM...

Arini aku mengalami sedikit kesakitan.... At my bottom plak tuh! Haisshhh! Takde tempat lain agaknya nak sakit!



Therefore, i managed to run + walk on the TM aje... Aku tak cycle pun arini sebab like i said, my bottom sakit okeh! Huhuhu...

Aku rasa ni la dia penangan BTC semalam.... Urat kat 'situ' tu menegang la kot! Maklum ajelah! Sejak dua menjak ni kan memang makin menjadi2 tumbesaran kat part tuh! Obvious giler ok! Akakaka...

Agaknya semalam 'stressful' sgt la kot tang tuh! Maklum jer, niat di hati nak kecikkan sikit tumbersaran di situ.... So semangat la kan tone part yg tuh... Tapi tanak la sampai leper plak... Hilang pulak keSEXYan aku nanti! Muahahaha...

Laaa ni pun masih ada rasa sengal2 lagi kat situ... Adoi mak ai! Nak drive pun kurang selesa sket jadiknya... Besok nampak gayanya memang tak bleh mengayuh basikal lagi lah gamaknya.... Sampai betul2 ok dah tak sakit baru lah aku panjat balik beskal kat gym tu... Huk huk huk...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails