...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Snail's pace...

Pagi tadi aku menjadi pemandu yang sangat berhemah! Bawak kereta dengan penuh berhati2 memandu di bawah 10 km/hr... Wieeee!!! Giler berhemah tuuu!!

Eceh! Korang percaya ek? Muka aku nak bawak slow-mo camtuh?! Kalau takde sebab TIDAK mungkin la aku begitu sopan di jalan raya... Ehhh silap2! Aku memang SOPAN on the road, cumanyer nak bawak slow-mo camtuh tu ala2 'NOT ME' gitu... :-)


Pagi tadi aku TERpaksa bawak slow-mo macam snail tak cukup oxigen sebab jammed daaa.... Yang pelik BIN ajaib tuh, jammed kat highway, towards lyngby plak tuh! Aiyakkk!!! Memang peliks sungguh!!


Bukan sikit2 jammed ok! Ini banyakkkkkk punya jammed! Ehh! Betul ker *penjodoh bilangan* aku tuh? Akakaka... Hantam sajalah labu! Yang penting, maksud aku kat sini sampai kat kepala otak korang ok... Hehehe...


Dari kildegardsvej nak masuk ke highway tu dah start jam sampai laaaaaa ke exit towards helsingor tuh... Dah sah2 laaa aku kena ikut exit tuh nak ke skul alyssa.... Boleh plak accident betul2 kat cabang exit tuh!!! MasyaAllah!


Soooo... Dah sah2 laaa exit tu not accessible... Terpaksalah detour ke arah lain.... Dah la aku mengejar masa nak hantar alyssa ke skul... Dengan tatau jalan nyer lagik.... Adoi mak!

Nasib baik laaaa redah punya redah punya redah, pusing punya pusing.... akhirnya.... Jumpa balik jalan potong masuk highway towards helsingor.... Wieee! Gumbira hati eden!

Nasib baik la cph ni kecik ala2 sekangkang biawak aje! Buatnya beso, ada jugak aku main redah2 pusing2... Tetiba sampai ke russia plak! Tak ke HARU tuh! Hahahaha!

~ kat memana pun sama je ek, asal ada accident jer, KOMPEM jammed teruk! Ramai no yang slow down nak menonton!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails