...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Tigger of tigger!

Pyjamas tigger ni sebenonyer dah sendat dah! Tapi cek mek nih sungguh2 nak pakai jugak tuu... Aku ckp kat dia, kan mommy ada beli pyjamas yang lain... Kaler pink lagik and baru pulak tu... Tapi dia pilih yang ni jugak akhirnya... :-(



Tengok la tuu... kan lengan dia dah senteng tuu... Pastu dah macam sarung nangka ok aku tengok alyssa pakai pyjama nih.... Sampaikan aku nak butangkan pun susah!



Hmmm payah betol la dengan makcik nih... She is always dominant! Tu yang aku geram tuh! Kekadang takleh sabo jugak dengan kerenah dia nih! Tapi kena sabar jugak laaa... Idok kalu.... Adoi! Migrain aku!



Kalau korang perasan butang kat bottom dia tuh memang tak boleh apply dah! Kalau nak paksa2 gak butangkan, memang alamatnyer tak boleh bergerak la Mem Kecik aku nih! Kejung ok! Fuhh! Sampai gitu skali tau sendatnya!



Haaa tu dia gambar closed-up buat tatapan korang... Sanggup lagi tu dia nak jugak pakai walaupun nampak pampers! MasyaAllah!

Nampak gayanya memang kena carilah pyjama Tigger nih! Takpe2... tunggu bulan 7 jer sekali arung! Beli kat tempat yang kompem banyak choice! Jangan rambang biji mata mak dia sudah!! Wieee!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails