...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Rindu...

Aku dihambat rindu dan terlalu merindui sesuatu... Bukan rindukan seseorang... Tapi... Aku tiba2 jadi rindu nak menyarungkan JUBAH ke badanku...



Serta merta ingatan terpalit pada memori dulu2... Mengimbau kenangan yang tak mungkin dapat dilupakan... Aduhaiii.... Kenapa tetiba je nih...



Bukan tak boleh nak sarungkan jubah2 tu semula... Tapi sayangnya, aku tak bawak satu pun jubah aku tu ke CPH.... Masa pindah dari saudi dulu, semua jubah2 tu aku masuk dalam shipment hantar ke mesia... Dan since then tak pernah bukak and tengok pun jubah2 dlm kotak tu... Silap2 dah reput! Huhuhu...




Hmmm.... Rindu jugak nak tengok Tuan Beso and Tuan Kecik berjubah... Especially Tuan Kecik tu la...

Tak taulah kenapa secara tiba2 jer aku TERbelek dan TERtelek semua gambar2 kenangan masa kat saudi... Gambo kat atas ni was taken in May 2007... Almost 3 years dah kan... Tapi kenangan kat tempat ni macam baru semalam jer berlaku.... *sedih plak tetiba*



Owhhh RINDU nyerrr!!!

Ya Allah... Ya Tuhanku...

Kau kabulkanlah impianku...

Kau capaikanlah hasratku...

Kau mudahkanlah urusanku...

Kau murahkanlah rezekiku....

Kau serulah namaku agar bisa kujejakkan kaki ini ke rumahMU ya ALLAH....

Amin ya rabbal alamin....

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails