...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Gudnite alyssa...

Its already 7pm... Time for u to sleep my darling alyssa... Esok adik nak pi skul kan... ;-)



Kalau dulu minah ketot ni la antara orang yang terakhir melelapkan mata... But, since she has started skuling ni memang dia dipaksa tido awal... Paling awal laa dari semua orang yang ada dlm rumah ni... Hehehe...

Cuma wiken je dia tido lewat sikit... Tu pun if she had a good napping time during the day tu... Otherwise, she would go to bed at her usual time jugak...

Dulu aiman pun camtu jugak cuma bila dia dah besar sikit, aku bagi dia tido lambat sikit... Tapi tak le lambat mana... Cuma sejam extra jer... Hehehe...

Aku memang make sure anak2 aku cukup tido dan rehat yang sepatutnya... Time cuti jer aku tak kesah dorang nak tido lambat ke or tanak tido langsung... Hiks!! Banyak sebab kenapa aku buat camtu... Tapi malas la pulak nak elaborate... Hehehe...

Okie dokie peeps... Alyssa wants to sleep now!

Gud nite sweetie pie! Sleep tight and sweet dreams!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails