...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Membuak!!




Wieee!! Membuak2 jadiknya doh roti aku... Sampaikan cover BM aku terangkat sikit... Hehehe...

Takde silap kat memana pun sampai boleh jadik gini... Bukan terlebih yeast ataupun terlebih ingredients lelain...

Sebenonyer aku menuruti titah perintah Tuan Beso tu yang sampai jadik lagu nih! Dah dia yang suruh aku bancuh 2 adunan sekali arung... Katanya jimat masa & tenaga...

Anak2 aku memang suka giler makan roti... Tak kiralah letak butter and jelly or apa2 sandwich pun... Satu loaf tu kejap je boleh langsai... So, ada betulnya jugak kalau buat 2 adunan sekali arung....



Aku tak bakar dalam BM terus tadi tapi lepas doh tu dah siap, aku bahagikan kepada 2 bahagian and bakar dalam oven.... Besok pagi sure half of it will be gone... Aiman & alyssa dah pesan nak bawak lunch roti je esok ke skul... Aiman siap bagitau aku to put extra lunch for him... Amboi!

Betul2 buruk lantak kan.... Hiks!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails