...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

An amateur barber!

Yesszaaa!! I'm an amateur barber! Sejak bila tuu??

Wellll.... I will have to say that my service is required as and when mendapat 'seruan' from Tuan Beso, Tuan Kecik and not to forget my beloved Mem Kecik! Wieee...

And tonite... Operasi meMOTONG rambut Tuan Beso telah berjaya dilancarkan.. Kui kui kui...

Sebelum di POTONG begini rupanya...



Sememeh tol buat muka cengitu! Hiks!!

Selepas di POTONG... Begini pula jadiknya...











Amacam?! Agak2 boleh cari side income jadik professional barber tak? Akakaka...

Jangan mimpi la ok! Nak potong rambut Tuan Beso pun makan berejam aku dok telek kepala dia... Ada ati nak cari makan potong 'kepala' orang lain! Huhuhu.... Piiraaahhh mabuk!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails