...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Locker room

Ssshhhh... Dendiam tau! Jangan bagitau kat orang tau aku amik gambo senyap2 kat locker/changing room kat fitness centre tadi... Time aku snap tu memang saje jer aku tunggu takde orang kat situ... Idok kaluuu... Kantoi la mak!



Kat atas ni gambo one of the sections yg ada dlm changing room tu... Yang nampak sikit kat tengah2 tu sebenarnya ada sink tempat dorang selalu cuci muka, gosok gigi bla bla bla... and on both sides of it are toilets yang sangat selesa kalau nak berHAJAT kecil dan besar! Hehehe...



Owh ni plak my locker for today... Tetiap ari aku tukar2 locker ikut mana yang kosong... Selalu aku pilih locker kecik jer... Tak koser la hai nak amik locker tinggi tu... Bukan banyak beno yang aku angkut pun... Owh bagi yg curious, memang takde special locker allocated for everyone pun... Pilih jelah memana locker yang masih lagi available dan mengikut kesukaan korang... Takde sape pun nak marah dan nak tegah! Janji jangan ceroboh locker yang dah ada orang guna dah laaa...

Lockers ni agak canggih sket and tak guna lock yang macam biasa guna nombor2 tu... Kena gunakan membership card to lock and unlock it... So, sesape yang bukan member tu memang kompem takleh guna la... Unless ko pandai buat magic! Hehehe...



Gambo kat atas ni plak antara deretan lockers yang ada kat dalam changing room tuh... Ni cuma sebahagian aje tau... Banyak lagi lockers berderet2 kat dalam changing room nih... Tapi, takkan aku nak snap semua kot... Mampus aku kantoi kena tegur dengan orang yang ada kat situ nanti... Huhuhu takot!

Yelahkan, buatnya dorang igt aku nak curi2 snap gambo dlm tu tetiba terselit plak gambo dorang tengah buat 'free show', tak ke naya dibuatnya... Dah la memang setiap sudut setiap masa ada jer orang kat dlm tu yang berjalan mundar mandir tanpa seurat benang pun! sekadar nampak 'kulit' jer ok... Tapi dorang tak heran dah th semua... Aku jer yang heran and termalu2 sengsorang bila ternampak apa yg tak sepatutnya aku nampak...

So, kalau dorang suspicious dengan gerak geri aku memang sengaja la aku nak menempah MALU ok... Kompem muka aku kena mark pastuh! Dah la antara ramai2 manusia kat gym tu akulah satu2nya orang yang paling PELIK di mata dorang... Surelah senang dorang target muka aku kan... Hehehe...

Korang nak tau sebab apa aku kata aku paling pelik... Sebabnyer... Aku sorang jer yang bertutup litup dari atas sampai bawah... Dah sah2 la kan... Aku sorang je kot muslim kat situ... Dan aku sorang jer yang tak vogel2 dalam changing room tu.... Hahaha...



Aksi mengsnap gambo sendiri... Tak sempat nak sengih sebab gambo tu pun sebenonyer termasuk dalam category GAMBO CURI! Hehehe...

Lenkali aku try curi2 snap kat area shower plak ok... Pastu kalau misi tu berjaya, aku curi2 amik gambo kat dalam SPA plak... Tengok la kalau nasib aku baik takde manusia lain yang berada disekeliling aku... Otherwise... Tak dapek den nak nolong haaa... Kui kui kui...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails