...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

MeeHoon...

Pada hari ini, saya telah membuat keputusan untuk menggoreng meehoon sahaja untuk hidangan makan malam kami sekeluarga...


Saya juga telah memanggang kepak ayam untuk dihidangkan bersama-sama mee hoon goreng tersebut... Sekiranya saya tidak terlupa untuk membeli timun, sudah pasti bertambah-tambah selera kami sekeluarga menikmati hidangan makan malam hari ini...

....

....

....

Wahahahaha... Macam buat karangan SPM la pulaks! Agak2 la kan... boleh ke aku maintain score A kalau amik SPM semula? Gagaga... Sangatlah BAKU dan BUKU sungguh ayat aku tu kan! Gelihati and geli ketiak pun ada bila baca balik ayat2 kat atas tu... Kekeke....

Korang bayangkan kalau tetiba angin sasau aku datang nak guna ayat baku sepenuhnya dalam blog ni, sanggupkah korang membacanya? Kui kui kui...

Am pretty sure semua readers aku larikssss!!!! Wieee.... Aku sendiri pun tak TERsanggup rasanya nak baca ayat baku camnih! Baik aku pi baca buku teks kan! Ada gak pekdahnya! Muahahaha....

Owh btw, nak citer pasal we all makan mee hoon jer for dinner tonite tetiba plak melalut2 sampai lupa diri! Wieee....

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails