...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Baby EILMAN...

Alalala.... Tetiba pulak TERkeluar muka baby kat blog aku! Jangan terkezut haaa...

Introducing to you... Baby Eilman Zulqarnain Bin Azizul Azri... Wieee...


Fuhhh!! Senak perut auntie adie nak sebut full name Eilman nih! Tapi still takleh lawan full name kakak Alyssa... Yang tu bukan senak lagik! Tapi terus boleh semputzz jadiknya! Akaka...

Last friday aku membawa rombongan cik aya menerjah ke rumah cik adik wawa... Dari sehari ke sehari nak tengok Eilman tapi tak kesampaian... So on friday tu dah sound kengkawan awal2 lagi kalau dorang nak ikut... Maklum jelah, auntie adie ni memBZ mengalahkan Queen of Denmark! Akakaka...



Perghhh!! Puas ati betul rasanya dapat peluk Eilman... Kalau boleh nak gomol2 lambung2 tapi tak sampai ati daa... Aku dah la busuk masyam tak sempat nak mandi lepas balik dari gym tuh... Tau2 nak peluk anak orang! Wieeee... Tak senonoh sungguhla auntie adie ni yea Eilman! Hiks!

Tengok baby beso2 camni memang syiokkkk jer kalau dapat bawak lari kan! Hehehe... Aku memang sukaaaa banget dengan baby tapiiii.... Owh! Ada tapinya...

Guwe sudah PENCEN looorr! Kilang sudah menamatkan operasi! Production has been closed but the team management is still ongoing.... Akakaka...

Pada sesaper yang tak paham tu sila abaikan! Tak tercapai dek akal korang la tu nak pahamkan stetmen sengal aku tu... Hehe...

Anyway... Muahs muahs muahs Baby Eilman yang hensem kiut miut!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails