...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

peekaBOO!


dah 2 hari aku TERpaksa postponed niat suciKU nak melipat kain baju yang berlambak2 tu... kalau la kain baju tu boleh bercakap.... kompem dah telinga aku ni PEKAK sebab dorang dok jerit2 cakap aku ni pemalas in da world! ahahahahaa...


tapi aku sorang jer yang malas dalam rumah ni.... anak dara aku pulak terOVER RAJIN!! tak yah suruh pun dia SANGGUP menawarkan diri berkhidmat tanpa mengenal erti jemu! lagilah pulak kalau disuruh.... KOMPEM dia sanggup punyalah!

korang abaikan aje apa2 yang tak patut dilihat dalam gambo tu yea.... buat2 tak nampak dah laaa.... jangan banyak komen! aku zip zap zup kan mulut korang.... hehehehe....

tengahari tadi aku PAKSA2kan jugak la diri ni melipat kain baju tu sebab *assistant ketot* tu dah start kumbah2 baju2 tu haaa.... adoiiyaii... sakit mata dibuatnya... nak tak nak kena la dihadap jugak baju tu sampai abis....

kebetulan pulak arini memang tak yah masak... so memang sengaja jer la buang masa lipat kain sambil melayan si kecik tu sambil2 melayan AJL.... kalau kena masak kan, memang jangan harap aku buleh bersantai camtu yea.... kompem aku cam LIPAS KUDUNG lipat baju...

minah ketot ni memang ada2 aje kan kerenah dia.... tu baru satu aksi dia yang korang tengok dalam gambo kat atas nun.... belum lagi aku tempek gambo dia sarung underwear kat kepala! gelak guling2 kalau korang tengok tau!

hai la adik... tak lama lagi nak masuk skul.... kompem takde sape nak tolong mommy LIPAT baju pasnih! AMAN sket dunia aku! hehehhee....


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails