...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

masyukk!



ini adalah gambar DINNER aku malam ni.... korang tau ape benda tu? hehehe.... teka laaa.... teka laa...

tu sebenonyer ikan masak lemak cili api dengan PETAI.... fuhhhh!!! mavelesss wa cakap lu!!! chaiyok chaiyok!!

aku sebenonyer tak masak pun arini.... Tuan Beso adalah di LUAR KAWASAN yang sewaktu denganku.... so aku tak yah la sesebok nak masak arini... yippie yeayyy..... tapi tak le aku PUASA kalau dia takde kan.... walaupun aku sepatutnya sudah mula mengganti PUASA *tak sedar diri betul*....

so tadi aku bedal makan lauk kelmarin ajer (2 hari lepas!) perut aku ni kan ala2 perut BRUTAL.... selagi boleh bedal, tak kesahlah bape hari punya lauk pun, semua aku bedal! masuk mulut, kunyah2 then TELAN...... insyaAllah selamat dunia akhirat! amin! hahahaha...

2 hari lepas, lauk tu lain pesen sebenonyer... arini lauk tu dah jadik lain pesen sket.... sebenonyer, lauk tu takde petai pun.... tapi arini tetiba aku dok terpikir nak makan petai yang aku rembat kat central kelmarin.... nak buat ulam mentah gitu aje memang tak jalan kat tekak aku.... nak celur plak macam malas..... pastu nasib baik la otak aku ni GELIGA kan.... so aku kopek kulit petai tu then campak ke dalam lauk tu masa perangat tadi....

dan HASILnya adalah SUPERBBB giler ok!!! korang tak caya try laaa..... kompem tido LENA tau malam nanti! bangun jer pepagi sure air liur basi korang bau PETAI! akakakaka.....


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails