...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

oouchhh! that hurts!



huhuhuhu..... dramatic sungguh laaaa SEMALAMku itu! pepagi jek dah havoc ok! sebab tu semalam aku SEPI tanpa berita.... ku keLETIHan teramat sangat...

kalau korang nak tau.... dipagi yang hening semalam, vontot keretaKU telah dicium secara tidak sengaja!!! owhhh no!!! CIUMAN yang sungguh tidak bernafsu dan memBERAHIkan.....  ekekeke... TAPI, calar balar lagik ada okeh! chehhh!!!


seeeeee!!!! i TOLD ya! giler tercalar balar ok bumper keta aku!! sudah terNODA bontot yang suci itu.... nasib baik laaa bukan *baby BENZ* yang menjadi mangsa incident yang tidak diingini semalam... idok kalu.... kompem aku nangis guling2 sampai kuar airmata kaler PINK lagik tau!!! huhuhuhu....

tapi, aku *sedey SEDEY sedey* gakla bila melihat bumper yang tercalar balar ginih.... huk huk huk... terhiris jugak hatiku ini.... bagai dirobek2 dengan pisau cap orang! and of cos bukan takat tu jer tau... sebelum aku tengok kesan calar balar tu... bagai nak luruh jantung dan segala organ dalaman ni dek terSENTAK terKEJUT terPERANJAT beruk ok.... mana taknya, tetiba aje dalam pada tengah syiok2 berangan sengsorang dalam keta, tetiba BERDENTUMMMMM!!

uishhhhh tak pepenah aku kena HIT camtuh since aku dok denmark ni.... giler babas terkejut aku dibuatnya semalam... tapi, yang bestnya alyssa boleh bantai membuta bagai nak rak.... sampai ke sudah *wayang kulit* tutup tirai pun dia tak sedarkan diri.... lawak betul la Mem Kecik tu!



haaaa.... tu la dia PEREMPUAN2 yang terlibat dalam incident yang membuatkan aku SAKIT JANTUNG semalam.... the lady on the left tu lah PUNCA segala2nya.... she was the one who created the whole scene dalam keBEKUan pagi yang masih SANGAT pagi.... hari baru je nak mula tapi dia dah memPORAK PERANDAkan mood orang tau! seriously, masa kejadian ni berlaku, aku baru je kiss2 & bye2 aiman... then, dalam tak sampai beberapa mins aku masuk dalam keta tetiba jek DUMMMM!! pergghhhhh! terkezuttt badaks you! nasib baik gak aku DAH masuk dalam keta.... bayangkannnnn..... hishhh!! tanak bayangkan laaaaa! ngeri!

time tu dah la memang keta berpusu2 from both directions.... yelahkan... weekdays morning... standard la jalan tu sebok... mana yang sebok nak nganto anaknya... dengan yang nak pi office nya lagi...pastu, tetiba jek jadik camni pulak... memang HAVOC terus la kat depan CIS tuh.... apa taknya... bunyi berdentum tu kalah KILAT PANAH PETIR segala.... giler kuat ok! cuma alyssa sorang je yang takde effect kat pendengaran dia... power betul minah tu tido, macam pakai ear plug!

actually keta aku bukan kena langgar dengan keta makcik yang tuh.... tapi keta aku kena langgar dengan minah yang lagi sorang tu.... apparently i got hit after her car was hit from the back.... so dengan tidak sengajanyer dia telah mengCIUM bontot keretaku..... so begitulah kekdahnya cemana accident ni happened...

yang lawaknya, both ladies were seriously talking to each other pasal "ko langgar aku, aku nak kuar, aku ada meeting so nak rushing, ko tak nampak aku ker, ko laju sangat... bla bla bla" TAPI their conversations were not involving me... aku jadik macam tiang letrik je kat situ.... amboi amboi amboi! kurang ASAM JAWA betul laaa!

akan tetapi, while they were talking tu, aku tidak menSIA2kan masa macam tu aje... i managed to snap the license plate of both of the cars... cuma takkan la aku nak publish dalam blog ni ye tak.... this is for EMERGENCY purposes aje.... in the mean time ni, belum ada FAEDAHnya aku nak tempek kat sini.... hehehehe...

anyway, lepas dorang dah *pok pek pok pek* cakap berdua in danish.... aku pun INTERFERE la dengan cara yang paling SOPAN dalam dunia.... hahahahhahaa..... giler tak sangka aku boleh RELAX and CALM through out the whole period of conversations between me and them... altho aku cam sedikit bengang dengan makcik SENGAL yang sondol the other car tu, sebab dia ala2 mengIGNORE keWUJUDan aku... tapi, aku tetap tenanggggg aja..... ecececece.... nevertheless.... that doesnt mean she's FREE to go... hellloooow....

YOU KISSED ME.... YOU PAY LAAA!!! tunggu jelah bill aku sampai yea... akan ku KEJAR kau wahai makcik yang eksyen! HUAHAHAHAAHAHA... *evil laugh*


...entry ini bukan REKAAN tapi KEBENARAN semata2... betul2 happened ok, no jokes! hari kejadian was on WEDNESDAY morning, 2 days back.. tak caya kalu, meh sini aku JOTOS korang nak? hehehe...




0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails