...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Yo scooter!!


Ekekkeke... Aku ngan Tuan Beso buat keja GILER arini pegi beli scooter! Bukan scooter motor tu laa... Ni yang macam scooter bebudak yang gerak pakai kaki tuh... Bila pikir2 balik memang betul2 giler sebab macam dah takde benda lain agaknya yang nak dibeli kan! Hilang akal gamaknya dedua laki bini nih... Hehehe....

Tapi scooter tu bukan scooter biasa yea kengkawan semua... Scooter tu bersaiz besar dan sesuai di ride oleh orang dewasa... So kekdahnyer, scooter tu for me and Tuan Beso laaa... Ekekeke... Sakan tak sakan mak pak si aiman-alyssa ni yea! Dolu2 time hingus dok meleleh lagi manader dapat benda2 camni... Sooo.... Layannnnn... Kui kui kui...

Tadi aiman dah pun selamat merasmikan scooter aku tu... Sungguh2 ok pakcik ketot tu nak rasmikan scooter baru aku! Pastu yang bestnya we both can ride on it together! Aiman kat depan and aku kat belakang... Seriously awesome youuu!!!

Ntah2 aku boleh naik berdua dengan Tuan Beso jugak kot!! Wahhhh lagik best kalau macam tuu... Jangan sampai tergolek dog sudah! Mau kena gelak guling2 nyer lah! Akakakaka...

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails