...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

NEW year = NEW shoes!

kesian kat mamat tu... dia punya kasut kerja bertahun2 dilanyak sampai nak naik lunyai dahhh.... tapi bila suruh beli kasut kerja baru manjang tak berbeli.... dok la beli kasut casual... padahal kasut nak pergi berbakti untuk mencari sesuap nasi untuk bagi anak bini makan, dah nak naik uzur dah pun...




semalam aku dok paksa jugak kat dia pegi beli kasut kerja.... yang aku pelik tu kan... kalau kasut aku ke.. kasut anak2 ker... cepat aje dia nak pegi beli.... tapi kalau kasut sendiri bukan main payah... especially kasut kerja.... apesal jadik lagu tu pun aku tatau laa....


tapi semalam aku puas hati sebab dia dengar kata aku... hahaha.... bini dia jadik DICTATOR semalam.... kalah Adolf Hitler tuuu!!

so, tahun baru nanti Tuan Beso akan melangkah ke opis dengan kasut baru! kasut yang di pilih oleh bininyer dan dibayar SENDIRI oleh dia.... hahahhaa..... best best best!!!

~ mesti korang pelik kenapa aku tak kuarkan cerita2 tempat2 menarik kat barcelona kan.... balik2 citer biasa aje yang keluar... bila masa nak keluar citer luarbiasa kan.... ishhh aku malas la nak citer pasal tu semua... nak upload gambo yang berlambak2 tu kat sini pun aku malas.... nasib baik ada FB... sekali arung aku upload... so, korang jangan la mengharap aku citer pasal holiday ni lelebih yea.... hehehe... adios!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails