...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Sepetang bersama aya & the fam...


Semalam lepas asar, we all pi merendek ke Fields... Dah lama giler aku rasa tak pi fields nih... Bukan setakat fields jer... Rasanya JARANG giler aku pi shopping mall kat CPH ni... Kalau nak compare dgn kat mesia memang BEZA sesangat laaa... Ntah naper ntah kat mesia tu sikit2 terjah shopping complex... Tapi bukan menyopping pun... In the end byk buang masa jer sebenonyer...

Semalam we all terjah fields pun sebab ada benda nak beli... Kalau tak, memang jangan harap aku nak pegi... Buang karen aje... Baik aku dok melepak kat rumah tengok movie ke, main wii ke or just duduk2 sembang2 dgn Tuan Beso... Lagik best... Hehehe...

Tapi best gak pi Fields semalam... Sebab dpt jumpa aya and the family kat sana... Macam la setahun tak jumpa aya! Padahal tetiap hari aku jumpa dia... Macam tak lengkap hidup kalau tak dapat jumpa aya... Akakakaka... We all sebenarnya tak janji pun nak pi sesama tapi kebetulan memasing ada benda nak cari... So apalagasss... Amik kesempatan laa merendek ngan aya plak...

Lepas memasing cari barang, kitorang segerombolan pi serang kedai tok arab aka Chilli Shawarma... Tu jelah satu2nya kedai tok arab kat dalam fields tu... Dan tu je pun yang HALAL di makan... Nak kata sedap sangat tu taklah... Tapi, sekali sekala nak buang duit makan shawarma tu, boleh laaa... Kalau selalu2 takut termuntah shawarma plak aku! Kui kui kui...

Balik dari fields bebudak nak ajak main ice skating plak... Actually, memang aku ngan aya dah janji dah ngan bebudak tu... Tau jelah budak2 kalau dah janji ngan dorang memang sure diTUNtUT selagi tak ditunaikan...

nasib baik Tuan Beso ada nak layan si bujang ketot dia... Aku memang malas nak join depa semua sebab SEJUKS giler beb! Si aya pun pegi kejap jer tengok bebudak tu main then patah balik ke rumah aku... Cheh! Ada hati konon minah tu nak dok kat luar tu lelama... Aku dah kata dah sejuk, dia tak nak caya... Masuk2 dalam rumah jer terus dok tepi heater! Wakakaka... Dan nasib baik jugaklah jarak antara rumah aku dengan ice skating rink tu cuma 100 mtr aje! Ker less than that... Bebila nak pi mai pi mai pun boleh!

Tak lama pastu anak2 dan bapak2 pun balik... Tak tahan sejuk gak dorang rupanya... Wakakakaka! Kesian... Kesian... Memasing balik sah2 la kebulur... Kesian punya pasal, Aku ngan aya buat nasi goreng kampung for them... Pastu aku grilled chicken wings and goreng keropok buat tambah2 lauk...

Haaaa kau! Makan reramai camtu semua benda pun sedap masuk tekak... Bebudak pun makan laju semacam jer aku tengok... But one thing for sure... Everyone was happy!

For myself, Aku sangat hepi sebab dpt spent quality time dgn family yang terchenta dan sebagai bonus dapat berLIBUR dengan ayaKU sayang bersama familynya yang terchenta... My true best fren... Hati tenang dan jiwa tenteram...

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails