...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Comel sungguh!


Sejuk nyer mata memandang! Suka suka suka! Memang aku suka sangat tengok manissha pakai tudung... Dia ni sweet sangat kalau pakai tudung... bahaya ni puji lelebih! Takut bukan anaknya yang kembang, TAPI maknyer pulak yang tetiba terover kembang setaman plak kang! Kui kui kui...

Actually manissha baru nak berjinak2 pakai tudung... Agaknya dia tengok kat skolah pun ramai kawan2 dia dah pakai tudung kan... And good fren dia, aqilah (anak jah) pun memang pakai tudung... So, tu yang dia pun teringin nak pakai tudung...

Aku tumpang SENANG HATI tengok dia comel bertudung... Benda baik kan... Memang patut kita bagi sokongan kat dia... Lagipun dari sekarang dah kena start tekankan didikan agama... Tapi jangan la sampai pressure kat dia pulak... Biar kesedaran tu terbit sendiri tanpa paksaan... Cuma tugas kita sebagai mak pak beri perangsang dan didikan yang balance...

Ehehe... Aku pulak yang terover... Aku sebenonyer happy sesangat tgk transformasi manissha ni... Sebab aku anggap dia macam anak aku sendiri... Sejuk mata memandang kan...

Doa auntie dila untuk isha semuanya yang baik2 aje... Slow and steady ok isha... Semoga benda yang baik itu berkekalan selamanya.... Amin!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails