...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Pak lawak!


Kui kui kui....

Tuan Beso... Tuan Beso...

Apesal laaa suka sangat buat muka sengal camtu... Kalau aku nak amik gambo dia memang selalu dia transformed muka jadik ala2 sengal.... Ishhh... Manalah tak menurun kat anak bujang dia! Betullah kata pepatah.... Bapak borek, anak rintik nih! Aduuh duuh duhhh...

Aku snapped gambo pakcik tu on sunday morning aritu... Masa tu we all tengah bersantap di pagi ahad yg hening! Chewahh!! Nampak beno muka Tuan Beso tu memang baru bangun tido... Dengan rambut serabai nyer... Dengan mata sembabnyer... Adoi mak! Laki sape laaa yang 'hensem' sangat tu! Hiks!!

Tuan Beso kata, muka tak hensem takpe... Tu semua luaran jer... Kalau muka buruk cemana pun boleh ditutup2 kasik touch up ngan mekap, nampak gak cantik walaupun tak REAL... Janji yang dalaman2 tu yang penting... Hati baik, suci bersih, putih berkilat memancar2! Akakakakaka... Sangat over tau!

Btw, aku sebenonyer nak amik gambo bekfes we all sunday tu... Dah lama giler tak bekfes makan cekodok ikan bilis lawan plak dengan kopi O panas! Perghhh!! Marveles giler! Tu yang kengkonon nak tayang dlm ni.. aku saje jelah suruh pakcik tu jadik model cekodok aku tu... Tetiba model aku tu buat muka seposen aka muka joker plak! Kesabaran jer akak okeh!

Tuan Beso... Tuan Beso...

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails