...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

kanak2 riang ria!

haaaaaaaaaaaaaaa........... korang jangan terkejut... tetiba aku kuarkan entry yang berderet2 dengan gambo anak2 aku! santakkk!

kat FB dah beratus2 gambo aku upload... kesian plak kat kengkawan yang takde link dengan aku kat FB tu.... esp puan sri aya laaa... dia pun nak tengok gak gambo anak angkat dia dua orang ni kan... hehehehe...

ni semua gambo2 yang aku amik guna camera comel lote aku yang kaler pink itu! kalau ikutkan BANYAKKK giler gambo bebudak ni.. tapi kalau letak gambo dorang saje, mau exceed limit plak kang! so, setakat seploh gambo ni jadikla yea.... lagipun tak bagus over-exposed anak2 nih.... akakakkaaa!!













wahhhh.... anak sapelah yang comel lote tu yeaaaa..... kui kui kui!

ada sesape nak muntah? sila.... sila.... hehehehe... muntahla atas computer korang tu, pastu kalau rosak, beli laa computer comel yang baru! hiks!!


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails