...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

COP 15


Wahhhh semangat semangat! Sangat semangat!

Oppsss lupa nak bagi mukadimah... Hehehe...

Korang tau ape tu COP 15? tatau ker? Aku pun tatau COP tu stands for what... Tapi yang aku tau, tu semua ada kena mengena dengan Copenhagen Climate Change Meeting yang tengah berlangsung kat sini...

Prime Minister Malaysia dan delegasi dia pun dah ada la ni kat sini... Kiranya copenhagen ni penuh dengan ketua2 negara satu dunia la sekarang ni....

Kalau nak tau apa biji butir COP 15 ni, korang rajin2 la tengok CNN yea... Takpun tunggu jer slot world news kat RTM, TV3, TV9, Astro bla bla bla... Aku bukan reporter la kakak2, abang2, adik2, kawan2... Hehehe....

Tapi kalau nak suruh aku jadik reporter pun buleh... Cuma aku takut silap BERITA pulak yang keluar nanti! Hiks!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails