...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

soto... SOTO... soto...



semalam aku masak soto, arini baru sempat nak keluar gambo dalam blog.... kui kui kui.... terlepas train selalu aku ni! takpe... takpe... biar lambat asal selamat... hiks!

padahal semalam tu aku TERLUPA nak snap.... maklum jer, perut dah kebulur mana ada masa nak pikir snap2 ni... terus ngap2 masuk mulut jer terus! dah kebulur tahap CIPAN la tu... ekeke...

arini baru SEMPAT nak snap SOTO AYAM & BEGEDIL DAGING yang aku masak semalam... nampak beno arini we all sefamily makan lauk semalam..... janji tak membazir dan tak kebulur sudah.... tu la trick orang peMALAS masak cam aku nih... arini masak bebanyak, besoknya boleh perangat and makan sampai licin! korang ikut la AJARAN SESAT aku ni... kompem bahagia! ekeke...

gambo tu pun ala2 cam segan2 gitu kan nak ditempek dalam ni.... tapi TAK KIRA.. nak jugak letak... apedehal... janji aku puas hati.... hahaha...

sebenonyer tu  portion aku for dinner malam ni... rasa macam tak selera nak makan laaa.... so, makan sikit jelah kononnya... yang lelain semua Tuan Beso yang perabiskan.... ni aku dah rasa cam lapo balik ni.... ape benda aku nak telan ek? nampak gaya telan roti jelah sebab soto dah habis licin semua kena bedal....

uishhh... nyesal tak makan bebanyak tadi! nyesal... nyesal... nyesal....

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails