...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

seTIMbun!!


Ape yang setimbun?

Tuuuu haaaaa.... Nampak tak tu? Yang di belakang alyssa tu haaa....

Jangan ada yang sesak nafas sudah lepas tengok baju kotor aku SETIMBUN macam gunung berapi meluap2 tuh!

Saje aku suruh alyssa posing kat depan gunung tu haaa... Nak tunjuk kat korang scala keTIMBUNan baju kotor aku dengan keTINGGIan anak dara aku! Hehehe...

Kalau agak2 korang curious apesal buleh jadik mengGUNUNG camtuh... Meh sini aku bagitau....

Tu semua disebabkan factor MALAS tahap melampaui BATAS! Seminggu tak turun ke laundry basuh baju okie! Haaaa dapat kau pekdah nyer!

Korang kalau nak aura MALAS aku ni kan jangan la sesegan bagitau... Meh aku pos kat korang nak! FOC jer tau! Nak? Nak?

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails