...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Babysitter telah diJUMPAI...


issue babysitter telah pun SELESAI.... Alhamdulillah.... suka suka suka.... SANGAT suka!

dan aku haruslah berTERIMA KASIH kepada kawan2 yang sangat2 BAIK HATI dan sanggup membantu aku mencari babysitter tanpa rasa jemu... thanks kak ida... thanks aya! 

kak ida la yang bersusah payah carikan aku babysitter... aya pulak bersusah payah menjadi orang kuat aku aka orang tengah tolong selesaikan issue ni... bagus betul tau ada kawan2 yang mengambil berat pasal kita ni kan.... BAHAGIA betul hidup dikelilingi oleh kengkawan macam ni... *syukur syukur syukur*

so... aku dah buleh berLAPANG DADA la pasnih sebab tak yah pening2 lagi nak cari sape yang nak jaga anak2 semasa aku berLIBURan... akakaka.... ayat sangat POYO!!

korang MUSYKIL ke kenapakah aku perlu mencari BABYSITTER?

KERANA....

aku telah mendapat jemputan untuk menghadiri Jamuan Makan Malam bersama2 Perdana Menteri Malaysia dan isterinya yang terchenta serta delegasi2 beliau... majlis tersebut akan diadakan pada minggu depan... 

dalam invitation tu dah kata ADULT only... so, memang SAH2 takleh nak bawak anak... dan kita kenalah menghormati MAJLIS kan.... nak buat cemana... dah organiser kata macam tu... kalau terang2an dah dibagi tau tapi usung anak jugak, memang nampak beno la aku ni SENGAL and tak paham bahasa.... hehehe....

tu yang GIGIH aku mencari babysitter tuh.... aritu masa dinner dengan Duta Malaysia di Sweden, dah terlepas peluang.... Tuan Beso pun tak pegi sebab dia on offshore trip masa tu... dan aku pulak memang tak dapat la pegi sebab sape nak jaga anak kan.... so,kali ni saje2 jelah mencuba rezeki kan... bukan senang nak dapat dinner dengan PM yea tak... hehehehe....

so petang ni aku kena kompemkan balik dengan babysitter aku tu.... both parties must be well informed of what are the expectations kan... aku nervous sebenonyer sebab ni first time aku HIRE babysitter.... huhuhu...







1 *amigos*:



Zunaidi Dali Great Eastern said...

oh yeke...

dh ready jumpe rosmah mansor same jambul rmbut die? :P

Related Posts with Thumbnails