...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Can i get my cert...


Lawak sungguh la anak aku! Tetiba memalu kucing segan giler la konon nak bukak mulut tanya dengan instructor gymnastic dia tu...

Ada ke dia paksa aku ikut dia turun sekali... Ishhh ape kena plak tetiba jadik takut nak bukak mulut tanya sendiri kan... Aku suruh jugak dia pi sendiri tanya kalau dia nak cert dia tu... Aku tengokkan aje dari atas dengan alyssa and Jack, besfren aiman....

Rupa2nya both of them dah pakat2 earlier on tanak pi last class ni... Actually aku pun tak tau this week ada lagi gym class... Igtkan last week dah last dah... Lorrr... Rupa2nya aku telah Tersilap info daaa...

Jack mati2 tanak pegi jugak class tu... Puas aku pujuk... And aiman pulak tak nak pegi kalau Jack tak pegi... Dia nak ikut partner in crime dia tu laa... Ishh mencabar kewibawaan aku tau budak berdua nih!

Adoiii!!! Ni yang geram ni... Both of them nak ikut aku balik sebab nak main sama2... Tapi, instructor tu tadi kata kat aiman, dia akan bagi cert tu pada aiman only at the end of the class... Meaning, kalau aiman ponteng, tak dapat la cert tu... Pastu nanti dia jugak la yang memekak2 kat telinga aku sebab dia sorang tak dapat cert...

bukan main payah nak pujuk budak berdua ni semata2 nak suruh dorang pi kelas tu tau... Yang anak aku tu dah satu hal... Pastu dengan nak memujuk anak mat saleh sorang tu lagi satu hal... Huhuhu...

Dan berkat kesabaran yang jitu... jalan terakhir aku, terPAKSA bribe bebudak tu semata2 nak suruh jugak both pi kelas... I've promised to give them some candies afterwards... Then, baru la depa dua orang berebut2 lari turun to join the rest of their frens....

Pergghhhh.... Aku telah berjaya diMANIPULASI oleh 2 orang budak kecik!! Padan muka aku!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails