...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Angin yang mengGANAZ!

Aku terkenangkan Tuan Beso yang jauh nun di tengah lautan.... Sedihnya hati aku kalau pikir pasal dia tau... Especially with the current weather in denmark!

Angin bertiup tersangatlah KUAT! And aku tau Tuan Beso sure tengah struggle dengan condition laut yang bergelora skarang ni! Tatkala aku dan anak2 tido nyenyak atas tilam yang empuk dan bantal yang sangat lembut, Tuan Beso pulak beroleng2 atas bunk bed dengan bantal kecik cinonet dalam cabin yang sempit tu!

Huhuhu... Bila aku Pikirkan pasal tu semua memang bisa meruntun JIWA!

Kalau la weather berterusan macam ni nampak gayanya job Tuan Beso kompem kena postpone.... Hopefully kalau postpone job, they dont have to standby there, in the middle of the ocean and mintak2 la they can sail back towards esbjerg....

If not possible to come home pun, at least aku tau laki aku ada kat daratan dan bukannya di tengah2 laut yang sedang bergelora tu!

Daddy... Mommy doakan semuanya selamat di sana... Get done with your job as soon as possible and come home to us! I love u so much my darling!

Ya Allah... Mudahkan urusan suamiku dan jauhkan segala keburukan darinya... Amin ya rabbal alamin!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails