...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Alalalaa tomeinyer!!


Korang tau apa budak kecik ni buat... Masa aku tengah sebok membizi buat homework dengan abg dia, tetiba jer dia diam senyap sunyi... Pastu molek jer aku tengok dia tido tertiarap camni! Akakakak...

Ekceli dia tu baru jer lepas kena marah dengan aku masa tu... Sebab dia dok tantrum nakkan homework paper abang dia... Padahal aku dah bagi dia kertas dengan pencil sesiap... Dengan pencil color skalik aku bagi kat dia tau! Memang sengaja jer dia cari pasal sebenonyer... Tanda2 awal dah ngantuk nak tido la tuh tapi still refused to sleep...

Lepas kena *dush dush* ngan mak dia ni, barulah dia nak stop tantrum! Pastu baru dia tau nak tido! Huhuhu...

Tapi yang tak boleh belah tu kan bila tengok position dia tido tu.... Sekali aku tengok macam katak kena lenyek ngan stemrol pun yea gak! Ekekekeke....

Tapi dia tetapsss chumilss!! Walaupun dah penyek camtu! Hiks!

1 *amigos*:



chiko said...

sian minah ketot ko ni.. rindu nak tgk dia isap ibu jari LIVE.. :)

Related Posts with Thumbnails