...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Sekali Lagi!




Malam ni aku menggunakan kuasa veto Mem Beso memaksa Tok Mai jaga cucu2 dia sebab aku nak heret Uda ikut aku tgk filem Sekali Lagi... Tok Mai kan sayang aku dan cucu2nya... Tu pasal la dia sempoi jer bila kena paksa jaga cucu! Hehehe...

Aku ni memang die hard fan Lisa Surihani... Sejak kegilaanku dengan Adamaya sampai skarang memang i loikeeee her sooo muchhh!! Seruan Lisa Surihani amatlah kuat ok! Tak tertanggung rasanya derita di jiwa selagi tak dapat tengok citer ni!

Ewahhhh!! Ayat aku memang terbaek!! Dah macam skrip filem la pulak! Muahahaha...

Anyway, kalau korang belum berkesempatan tengok Sekali Lagi ni, pi ler beramai2 terjah ke panggung! Memang aku rekemen gila2 kat korang tau! Walaupun jalan citer dia simple tapi message yang disampaikan tu memang sangat bermakna... Reality kehidupan yang dikupas dari angle yang berbeza... Citer ni lain dari yang lain lah! Memang terbaekkk ok! So, apalagasss! Bawak la satu kampung pi tengok Sekali Lagi... Kasik pecah itu panggunggg!! ;-)

Owh ya, korang jgn risau yea, citer ni sesuai di tonton oleh seisi keluarga... Yang ada suami tu heret la suami bersama... Kalau anak2 nak ikut pun apa salahnya tapi kalau pergi berdua tu lagi syiok! buleh laa nak feeling syahdu syahdan lelebih sket kan! Kalau yang single tu pulak aku nak nasihatkan supaya pergi dengan muhrim yea... Jauhi diri anda dari maksiat yea anak2! Kekekeke...

~ daku sgt rindu pada Teddy BearKU!! Oppssiee! feeling syahdu la pulak! Huahuahua...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails