...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Tik tok tik tok!

Countdown begins! 5 hari lagi daku akan menjejakkan kaki di tanahair terchenta!


Tu diaa! Tiket ku sudah di print sesiap oleh Tuan Beso! Semangat2!! Chaiyokk2!!

Bukan takat tiket cph-sg-cph jer tapi tiket pegi berjimba ala2 lupa status ke kl pun dah siap Tuan Beso masukkan skali dlm folder! Uihhh bestnya dpt suami yg memahami dan caring giler camni! Aku nak jimba2 ke kl
tinggalkan anak semalam kat jb pun dia kasik! Siap tanggung semua expenses, duit poket, duit sopang dan sewaktu dengannya!! Memang terbaekk la laki akak! Kalah Seth Tan you! Muahahhaha!

Aku ni semangat berkobar tahap gaban tapi luggage satu hapah pun aku tak kemas lagik! Muahahaha.... Terasa sangatlah sengal walaupun semangat nak balik ke mesia tu membara2!! Huahuahua...

Takpe2! Yg penting benda2 yg sepatutnya aku settlekan kat sini dah pun beres... Ehh iye ker? Tak kottt!! Huhuhu...

Baju Tuan Beso tak siap gosok lagik! 3 minggu punya stok tuu!! Takkan kot aku nak biarkan dia gosok baju sendiri! Melampau gaban ok! Harus di cop bini terlampau! Ngeh3! So, haruslah aku gosok sebelum khamis nih!! Kalau tak sian Tuan Beso... Dah la 3 minggu bakal kesepian tanpa teman... Kalau kena gosok baju sendiri harus meleleh airmata dia sambil menggosok baju tu nanti... Hiks!

Halamaksss!! Kat besmen ada 2 gunung baju melambai2 mintak dilipat! Adoi!! Tulah yg aku lemah giler! Lipat baju pastu nak nyusun nya pulak! Tapi kalu aku tak lipat camno nak pilih baju apa nak bawak balik mesia nanti... So, nak tak nak lipat lor!! Kompem akak fengsan sesak napas dalam timbunan kain baju! Huhuhu...

Bedsheets pun kena tanggalkan... 3-3 bilik lak tuu!! Aku ni memang pantang seelum tinggalkan rumah kena settle semua... Kena cuci dan kena simpan! Hadoi! Banyak lagi rupanya benda yang aku kena buat! Tekanan perasaan bakal melanda!

Tapi, Ape kes aku relax macam org takde keja plak ni! Sedor diri weh!!

Masa semakin suntuk nampaknya!! Owhh nooo!! Tik tok tik tok tik tok!!

~ adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails