...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Durian! Durian! Durian!




Aku ni memang sengaja cari pasal lah!! Dah tau cuaca panas berdenting, boleh pi belasah durian plak tuh! Kalau seulas dua yang ku ngap takpe la jugak... tapi dah namanya pun hantu durian... Dua biji tuuu aku bedal! Memang lupa diri! Padan la muka aku kan memalam buta jadik macam cacing mati kepanasan!! Rasakannnn!!



Cuba ko tengok tu... Mana buleh nak kutahan2 nafsu beb! Baunya ajer dah masyaAllahhhhhh!!! Menusuk2 ke lubang hidungku! Dugaaannnnn maha hebat okeh!

Takkan kot aku nak pandang2 jeling2 aje... Apa kes plak kan... Dah sah2 tertonggok depan mata... Tak reti2 nak ngap! Panas badan tu semua belakang kira! Janji nafsu anak tekak di dahulukan... Muahahaha...



Haaaa kau!! Marvellous delicious yummiesss mamamiaaa astalavista babeh!! Tu tekak aku sorang je tu... Aku dok mengadap durian sengsorang kat dapur petang tadi... Malam tadi pulak kubedal lagi sebijik sambil ngadap tv! Omak aiii!!! Kesedapan nya tidaklah terkata ok! Memang kick betol la dpt ngap durian kampung nih!! Terbaek dari ladang! Hahahaha..

Natijahnya.... Aku tak bley tidur walaupun dah dipasang dengan 3 biji kipas full blast!!! Hua hua hua... Panazzzzz!! Panazzzzz!! :'(

- adie-apai's on mobile


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails