...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Aku di dera!




Adik ipar aku bawak balik udang galah dari mersing aritu... Besau2 plak tu udangnya... Ehh ayat tak tepat daa... yg besau kepalanyer aje... Badannya kudut yo! Kwang3!

Boleh plak adik aku si uda tu paksa2 aku masak udang tu arini... Siap pesan tigapat kali nak make sure aku masak utk dia... Haishhh minah ni! Tak reti2 gaknyer aku ni balik holiday... Suka suki dia jer nak mencemarkan ketenangan jiwa aku tau! Mana ada orang holiday masuk dapur babe! Lu langsiii lor!

Tapi sayang adik punya pasal kuturutkan jugak la permintaan si uda yang never ever ending tuu... Kan aku dah cakap ngan korang... Nasib baik la tu sorang je adik aku yg suka dera aku... Kalau semua skali adik2 aku terkenan perangai uda tu memang kompemlah dorang semua tu kena melawat aku kat tampoi tetiap bulan! Huahuahuahua...


Btw, tu la dia lauk yang disuruh aku masak tu... Hek eleh! Masak lomak cili api udang dengan nenas pun nak paksa2 orang masakkan... Lauk senang camni pun malas nak masak sendiri! Kecoh la lu minah!! Memang sengaja jer lu cari peluang nak buli gua kan!!

Takpe! Takpe! Esok lusa giliran gua pulak mendera lu!! Lu tunggu uda! Lu tunggu!! Gua ada banyak masa lagi nak buli lu balik! Lu bersedia ajelah yeakkkk!! :-P

Iklan:


Ini malam gua makan nasi kerabu beli kat pasar malam!! Terangkatssss wooo!! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails