...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Cik kiah berjimba di CPH!

Jadik kerja bini2 orang berjimba memalam hari tak ingat laki & anak kat rumah! Hua hua hua... Sapekah bini2 orang tuu?


Yezzaaa!! Tu dia! Salahkan cik min yang mengheret kami berjimba dengannya malam sabtu yg baru lepas ni... Kami tak bersalah! Cik min yg bersalah! Kekekeke...

Idea dia la tu ajak aku ngan aya pi dinner sambil tengok orang menari gelek2! Kitorang ngekor jer dengan penuh berhemah! Tapi we all bertiga tak ikut gelek pun... Giler apa nak bergelek! Mau kang tergolek kat situ! Buat malu kaum jer nanti! Setakat gelak2 udahlah yeak! Hahahaha...









Sebab cik min yg ajak keluar, so dialah yang kena belanja! Padan muka cik min kena ketuk ngan we all! Lenkali jgn serik yea cik min! Aku heret kau ke hotel 5 star lagiks! Hahahahhaa...

Sebenonyer bukan kitorang sengaja nak pow cik min tapi dia yg sangat berbesar ati nak belanja aku n aya... Chaiyokkkla cik min! Semoga makin murah rezeki cik min yea! Amin ya rabbal alamin! Kompem ayat bodek ni! Hua hua hua!








Malam tu Kitorang tak makan banyak pun... Dok ralit berborak sambil2 di hidangkan dengan tarian gelek 360'!! Seriau aku tengok minah tu bergelek okeh! Badan dia punyalah meliuk lentok tak hengat! Sepatah kata cik min macam ulat gonggok pun ada! Aya tengok tak berkelip! Tuan Beso pun sama! Waaaa!! Kantoi sudah!! Hahahaha... Ekceli aku saje skype dgn Tuan Beso masa minah tu sakan bergelek... Dia kat rumah tengah jaga anak so apa salahnya aku kasi dia hiburan sket... Sharing is caring kannn... Hahahaha...



Best jugak dpt hang out camni skali skala... Nak selalu2 bukan tak buleh tapi memasing terikat dengan commitment hidup memasing kan... Nak cari masa yg sesuai to meet up pun bukannya senang... Esp aku laa... Bizi manjang... Amenda yang di bizikan pun tataulah! Aku rasa nak request kat Tuan Beso suruh dia hire kan PA sorang utk bini dia ni... Takdelah kucar kacir hidup aku kan! Dan mudahlah aku nak merancang sessi berjimba jimbon dengan kengkawan di masa depan! Ngeh3!

Btw, lepas we all dinner kat Ankara tu memasing tanak balik lagi... Malam masih muda tuu... Dah sah2 laki memasing bagi greenlite baekk punya... So enjoy jangan tidak2! Belum kol 10pm pun masa tuu... Hari pun baru nak gelap haa... Apa kes balik awal2 kan... Tak rowkk aaa!! So, we decided to Lepak2 kat cafe pekena kopi secawan dua... ;-)


Memula igt nak lepak baresso... Skali jalan punya jalan punya jalan sampailah ke Nyhavn... Last2 we all port kat Nyhavn 17, the most famous cafe restaurant kat sini... Belakang rumah aku jek cafe nih! Ala2 kentut pun bley dengar! Kehkehkeh... Dah macam takde tempat lain gaknyer nak melepak ek! Pusing2 balik ke situ jugak! Hiks!


Saje jek aku amek gambo resit so korang takdelah ingat aku propa kan! Kehkehkeh... Ini betul2 bukan cobaan! :-P


Wahh kau cik min! Aku tau la sejuk malam tu... Kemain ko melekap lagik ngan aku yeak... Habislah satu mesia kena gossip panassss camnih!! Aiyooo!!! Tak takut ke cik min? Aku ni banyak 'peminat'... Kang tak pepasal ko kena ambush cik min! Baik ko Lariksss!! :-P


Amboih puan sri aya punnn... Kemain hang no! Posing cun lagi ayu ko yeak! Padanlah dato' haizan kemain risau nak lepaskan keluar! Takut bini dia kena ngorat rupanya! Tapi jangan takut zan... Aku sentiasa ada jadik bodyguard bini hang! Sape berani ngorat aku terajang! Cik min pun boleh pinjamkan kaki dia yang panjang tu... Kompem terus masuk sungai la sape yg kena terajang dengan cik min! So jangan brani2 haaaa dengan kami! We all ni boleh jadik pengganti Charlie's angels versi scandinavia wokeh! Kehkehkeh... Opsss!!


Syiok woo dpt melepak ngan kengkawan comolots camni... Banyak tuu kisah dalam dan LUAR negara yg dibincangkan! Nak2 plak time summer camni memang tak terasa langsung masa tu cepat berlalu sebab siang kan panjang... Kitorang angkat bontot dari situ pun dah dekat midnite... Nasib baikla tak Lupa diri dok borak sampai ke pagi! Idok kalu mau kena hambat dengan laki memasing! Heheehe...

Oklah aku dah tak koser nak melalut lagi... Nak mengadap baju dua gunung plak nih... Kot kalau ada cik aya dengan cik min bley gak dera dorang lipat kain baju aku ni... Sambil melipat sambil potpetpotpet... Tapi apakan daya... Ku harus berjuang seorang diri nampaknya!

sebelum aku blah ni nak tinggalkam pesan kat cik aya and cik min... Korang jangan lupakan aku plak yea... Aku balik mesia tak lama mana pun... 8 minggu jer... Sila jangan makan ati! Ekekeke... Kalau rindu kat Mem Beso ni sila2 lah roger2 yeak! Zaman skarang kan dunia tanpa sempadan... Apa guna ada aipong, ada aipet segala tapi tak bley ai ello2 u, u ello2 ai kan... ;-)


Take care girlfrens ku!! Am gonna miss u two a lot!! Kenang daku dalam tidurmu! Muah muah muah!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails