...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Ba ba cak!!

Fuhhhyoooo!! Lama betul tak membebel kat blog ni... Jangankan kata membebel, nak singgah tengok blog sendiri pun idok... Sadissss sungguh...

Apalah yang dah jadik dengan aku selama ni yeak... Tetiba jek senyap sunyi macam kena sorok ngan hantu tet*k... Mesti korang wonderPETs kan... Hehehe...



Well... If you must know what happened to me... Actually i was on hibernating mode... Tu yang senyap takde bernafsu nak memblog... Ngeh ngeh ngeh...

Sebenonyer tu semua rekaan semata2... Aku saje mencutikan diri dan merehatkan minda... Tu pun bukan sepenuhnya atas kerelaan hatiku... Doctor advised suruh aku makan ubat! Kena habiskan plak tu... Dan ubat tu pulak telah membuatkan aku weng! Huhuhu...

Kalau tak kerana dah seksa jiwa dan raga menahan kesakitan, memang kompem rasa nyesal pi serah diri kat clinic tu tau...



Hai korang ni laa... Tak yah le tanya naper aku kena makan ubat... Takkan laaa aku yang memang terkenal penakut nak telan ubat ni tetiba relahati suka suki nak seksa diri kan... Ni kes dah takleh nak elak la namanya ni... Suka tak suka... Nak tak nak... Aku kena paksa jugak diri telan ubat yg maha beso tu! Sekali makan 2 biji! Sehari 3 kali! Erkkk!!

Ehh oklah... Malas nak membebel panjang lebor... Entry ni just utk menghilangkan rasa rindu korang kat blog aku... Eceh! Konon perasan cam ada peminat gituh! Muahahaa... Sebenarnya bagus jugak ada rasa PERASAN camni skali skala... Ala2 terapi minda gitu! Soothing my soul, reducing my pain... :-P

- adie-apai's on mobile

1 *amigos*:



JHaZ KiTaRo said...

salam kenal.. rajin2, jemput singgah my blog 'Aku Sebutir Pasir' kalau nak baca my travelling experiences ke 45 buah negara.. :)

Related Posts with Thumbnails