...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

tepung pulak dah!

aritu aku meroyan pasal kes KOPI KLUANG kan... sape yang dah terlepas ketapi tu sila lah click kat sini... arini aku tergezut badak pulak bila tau pasal tepung.... ermmm.... 

sebelum aku komen lebih lanjut... korang dengar apa kata Dato' Nazim dalam youtube ni... btw, Dato' Nazim ni jiran seVPI we all.... orang rumah dia sangatlah ayu dan sweet orangnya... ehe! 


hah! amaciam... dah dengar dah.... terkezut tak korang? gila ke apa skarang ni macam2 consumer products kat mesia tu yang tercemar dengan B*BI!! aritu kopi campur gelatin... ni tepung yang dah di bleached pastu di campur dengan Vit-B source dari B*BI jugak.... memang haramJAD*H betul la sesape yang bangang bahlul taik unta tak sensitif dengan umat ISLAM kat mesia.... macamana benda ni boleh berlaku di MALAYSIA ku yang terchenta yang bertaraf negara ISLAM! nampaknya umat islam di mesia telah diperbodoh2kan dan ditipu secara halus....

masa baru2 pindah sini dulu memang aku pelik nape la tepung kat DK ni kuning pastu mahal lak tuu... tepung kat sini tak secantik, tak seputih dan tak secun tepung kat mesia tu..... rupanya tepung kat mesia tu CUN sebab dah di bleached! no wonder laaaa kannnn..... PUTIH YANG PALSU!! CANTIK TAPI  MURAH!!

yang paling tak bley blah tu siap ada added vitamin tuuu.... kalau HALAL takpe jugak!! tapi yang buat aku hangen sebadan sebab yang ditokok tambah tu HARAM! apa nak jadik jang oi!!


AKU MENYERU SEMUA UMAT ISLAM MARI KITA BANGKIT DAN SELAMATKAN AGAMA KITA, MARUAH KITA DAN JATIDIRI KITA.... JANGAN BIARKAN KITA DIPERBODOH2KAN OLEH ORANG BUKAN ISLAM & JUGA ORANG ISLAM YANG BERSEKONGKOL DENGAN AL-KAFIRUN TU..... 

lets free ourselves from this "conspiracy theory"!! sebarkan berita ini supaya semua umat islam di Malaysia dan mungkin juga di rantau asia yang lain i.e Indonesia, Singapore, Brunei terselamat dari terus di sogokkan dengan bahan2 yang HARAM... ini juga adalah JIHAD demi ISLAM yang kita cintai...

~ kalau aku dengar sesape sebut "sape kata orang melayu tak makan B*BI" memang rasa nak rodok2 aje mulut dia tu dengan berus JAMBAN!!


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails