...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Tembel ker?




Alyssa tembel?? Owh tidakss!!

Tapi org tua cakap kalau kena tembel tu mesti sebab skodeng orang tengah *uk uk*... Sape yang adik skodeng ni dek? Daddy ker? Tak mungkin... Tak mungkin... Daddy kan kat Esberjg...

Abang ker? Pun tak mungkin lah...

Mommy ker? Erkkkk!! Tak relaaa!!



Tapi aku tak rasa dia tu kena tembel walaupun aku sendiri tak pasti what was wrong with her right eye... Nak kata kena gigit insects pun mustahil sebab kat sini mana ada nyamuk ker semut ker cam kat mesia tu... Tu yang aku pelik bin ajaib apesal tetiba jer boleh bengkak mata kanan dia tuu... Siyes terkezut unta aku!



Now ni dia dah ok dah... Alhamdulillah tak melarat pulak bengkaknya... Semalam kalut gak aku... Naluri ibu kuat mengatakan 'nothing serious'... Tapi skul nak make sure benda ni tak contagious... So, si ibu pun kenalah menurut titah perintah skul... Kang tak pepasal aku kena dengar khutbah percuma dr Ms Susan... Owh memang mak tak koser nak tadah telinga ok! ;-)

~ dari dengar Ms Susan khutbah baik aku dengar Tuan Beso khutbah! Hahahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails