...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Takde mood!

Camne aku nak ada mood kalau...



Tekak ni gatal merenyam2! Rasa cam nak rodok2 jer dengan berus botol! Dah gatal tu satu hal la kan... Tang perit tu yang aku tak menahan tuuu... Nak telan air liur pun rasa hazab.... macam kena paksa telan paku payung! Erkkk!



Camne aku nak ada mood kalau hidung ni madang aje sroottt sreettt srooot srettt! Jap2 kang aaacchooommm! Orang keliling plak tengok cam horror gile! Macamlaa aku keluar rumah pakai bra ngan spender jer! Huwaaa!!



Yang ni lagik horror! Batuk kung kang kung kang macam nak tercabut nyawa! Satu batu org boleh dengar aku batuk! Ngalahkan orang yg ada sakit TB pulak! Ubat batuk dah habis 3/4 botol aku bedal tapi tak gak reda! Makin menjadik lagi ada! Apa ker?!!!



Ni satu lagi azab... Kejap ok kejap tak ok! Agaknya kepala otak aku ni nak kena overhaul kow2 kot! Banyak karat ke apa sampai sini berdenyut... Sana berdenyut! Ishhh tak suka la!!

Sooooo... Cer citer... Camne aku nak ada mood kalau cenggini?!!

Bisa buat aku pusingggggg!

- adie-apai's on mobile

1 *amigos*:



aDie dALi said...

alor alor lorrrrr

sian kt my sis :P

Related Posts with Thumbnails