...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Dental Checkup..

Dua hari lepas aku bawak aiman pi jumpa dentist... Berbulan lamanya menunggu nak jumpa dentist baru tu la dpt... Time tu aku buat appointment sebab gigi kapak dia goyang ke apa ntah... Aku pun ingat2 lupa... Punyalah lama menunggu yeak! :-P Tapi skarang gigi tu dah berganti baru dah pun... Tak yah pi pun takpe sebenonyer...



Anyway, dah alang2 dpt slot tu pegi jelah kan... Bukan kena bayo pun... Hehe.. So jangan nak berat bontot... ;-)


So far takde masalah dengan gigi Aiman... Semua ok jer katanya... Pastu cam biasa dia bagi nasihat2 yang common didengar bila pi jumpa dentist... Gosok gigi, floss, dont eat candy bla bla bla...





Alyssa jadik pemerhati bebas... Bila bunyi tools yg dentist tu guna agak scary kedengaran, dia siap tutup2 telinga tu... Siap cakap bising plak tu! Kahkahkah... Ntah pape la awak ni...


Sessi mempolish gigi sedang rancak berjalan... Berhati2 sungguh dorang polish gigi anak aku... Ni kalau kat private clinic ntah baper plak la aku kena charge... Nasib baik jumpa dentist ni free jer... Tapi utk budak2 under 17 je kot kalau tak silap aku...

Kalau yang dah tua bangka tu jangan harap dpt free yeak... Ribu riban la jawabnya! Sebab tu aku tak rela nak jumpa dentist kat sini... Boleh koyak rabak poket laki aku dibuatnya... Rela aku tahan sakit gigi sampaila balik jumpa dentist kat mesia! Tu namanya aku sayang duit laki tapi tak sayang diri sendiri! Hua hua hua...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails