...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Jimba2 session!

Panggilan berjimba telah tiba lagi! Hehehe.... Suka suka suka!

Mana tak sukanya... Cik Min baru jer kol mengkompemkan balik pasal project dating2 jimba2 kitorang khamis ni... Wahhh!! Khamis ni ker?? Bio betulll!! I didnt expect that soon! Ingatkan hujung bulan or awal bulan depan... Cik Min ni saja je tau buat surprise! But, i loikeeee surprisesss!! Eceh eceh eceh!

So, lepas bincang2 tadi, we all mengambil kata sepakat jumpa kat rumah cik min selepas subuh... Semangat! Semangat! Semangat JIMBA sudah mari!! Muahahhaa...

Korang tertelan airliur ker baca 'selepas subuh' tu? Keh keh keh... Kot yea pun, idokla sejurus selepas semayang subuh... Korang nih! :-P Cik Min pesan kat aku suruh dtg as soon as possible, after aku drop alyssa kat skul... Tapi aku kena singgah pi amek puan sri aya kat rumah dia dulu... Kan aku dah cakap... Berjimba haruslah berjemaah ok... Barulah meriah suasana nyer... Tak gitu? Hiks!

Seruan utk puan sri aya... Lepas subuh nanti jangan plak hang tergolek semula atas katil noo... Aku ajak cik min hambat hang nanti... Siap cepat2... Mekap lawo2... Pakai baju cun2... Cik Min kata 'jimba session' kalini harussss lagik bombastic, lagik special dan lagik luarbiasa! Eceh!

~ tak sabo tunggu khamis! 2 hari saja lagi! Tik tok! Tik tok! Tik tok! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails