...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Hensem nyer Aiman!

Alolololo... Hensemnyer anak mommy ni!! Kalah daddy nyer tau! Hua hua hua... Jangan mare Tuan Beso! I lap u foreva! :-P


Aku snapped gambo ni pagi tadi around 7.30 am just before we left the house for skul... Dia berbaju melayu lengkap sebab arini ada Cultures Day kat skul... Tu yang bergaya ala2 pahlawan ketot tu... Ihiks!

Dan gambo yang kat bawah ni plak aku snapped just now... At aproximately 8.30 pm... Soon after aiman got home from his Quran Class!



Now, i let u do a simple calculation... Ko boleh kira sendiri baper jam pakcik ketot tu sarung baju melayu arini! Yang pastinya... Dia perasan HENSEM terlebey sudah arini okehh!! Muahahahaha...

Last year kemain susah aku nak convincekan dia pakai baju melayu for the same occasion, Cultures Day.. Tapi lain cerita pulak tahun ni... Semangat berkobar dia tu memang tak boleh blah ok! Giler over bujang aku ni!

Sampaikan nak pegi ngaji pun dia tanak lucut baju tu! Terkojuit agaknya cikgu din tengok aiman dtg ngaji berbaju melayu lengkap bersamping bagai! Kalah orang yang nak pi menikah! Hahahaa...

Ntah apa mimpi si bujang ni pun aku tatau laa.. Bayangkan lepas mandi petang tadi, dia insisted nak pakai balik baju melayu tu ha.. Bila aku tanya dia, katanya 'i like the color so much mommy! Its shiny!'... kah kah kah....

Siyes tergelak beso aku bila dia cakap camtu! Mana taknya.. He's wearing the SAME baju melayu last year! No jokes ok! Exactly the SAME pair... Last year bukan main bercinta lagik aku nak suruh pakai baju tu, kemain banyak alasannyer! Tahun ni, bila dah pakai tanak bukak2 pulak! Muahahahaha... Apa kes aiman oi?

Ape ape jelah anak oi... Asalkan... Aiman tak kesahhhh... Hahahahaha...

- adie-apai's on mobile


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails