...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Funny boy!

Arini aiman buat lawak... Dalam keta dia sepanjang jalan balik rumah from skul dia membebel2 pasal ape ntah aku pun tatau coz most of the time i was listening to sinar fm... *teruk betul mommy ni!*

Dah sampai depan rumah (tapi belum kuar dr keta) tetiba jek dia suruh aku pandang dia... Pastu dia buat muka camni...



Kahkahkahkah... Aimannnn!! Apa ke poyo beno muka tu weh!

Ko tau ape dia cakap kat aku...

Mommy... Cuba tengok hidung aiman ni.... Beso tak?



Muahahahahhaaahahaha.... Memang aku nak gelak guling2 dengan pakcik ni tau!! Siyes tak bley blah laaa lawak dia arini!!

Lagi kuat aku gelak lagi sakan dia kembangkan hidung tu! MasyaAllah!! Ape ker beso beno gamaknya hidung anak aku! Tatau plak dia ada bakat mengEXPAND lubang hidung! Kalah Ahmad Nisfu punya serombong kapal ok!! Muahahahaa...

Ni semua gara2 terkenan UDA dia la ni! Hadoi!! Fail giler ok! Cemana la tang hidung tu boleh ikut uda pulak ek!! Ish ish ish! Tak sesueiiiii... :-P

- adie- apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails