...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Bravo anakku! Bravoooo!!

Korang igt tak aritu aku ckp aiman nak masuk swimming competition... Ekceli last saturday la dia compete in backstroke swimming... Satu tu je pun yg dia nak masuk... Pestime join competition so takut agaknya nak masuk bebanyak disciplines... Ehe!





U know what... Surprisingly aiman dpt 3rd place! Fuyohh! Fuyohh! Chaiyokkklaaa anak mommy! Bravo aiman! Bravo!! Clap clap clap! Nampak tak dlm gambo kat atas tu.. Sengih kemain lagik pegang medal! Kalau boleh mulut tu lebar dari hujung telinga kanan ke kiri! Hiks!

Medal tu dia baru jer dapat arini... Tu pun Jack yang bawak bagi pd aiman kat skul tadi... Suka giler ok pakcik ketot tu! Masa aku amek dia petang tadi terus melompat masuk keta! Nasib tak terbalik keta ni haa.. Pastu Tak habis2 mulut dia mengomel cakap kat aku dia menang! Hahaha...






Nak dijadikkan cerita kitorang memang tak tau yg dia menang 3rd place... On saturday tu we left early soon after Aiman finished his race... Sebab apa balik awal... Hmmm payahlah aku nak cakap... Tapi honestly memang tak sangka giler yg aiman will get a medal! Otherwise we wouldnt have gone home so early... Kompem aku tunggu sampai anak aku naik podium amek hadiah! Huhuhu...




Aku bukan laa underestimate kebolehan anak aku tu... Tapi like i said la, we never thought he would get the medal... Sah2 we all ni bukan parents yang syiok sendiri punya type... Dia sendiri pun tak sangka yang dia boleh menang ok... Dia cakap all the other boys swam a lot better than him... Which no doubt they were but eventually the truth has revealed! Ni la dia namanya tuah ayam nampak di kaki... Tuah Aiman nampak di... Teeeetttt... Hahahahahaha... :-P






Masa Louise (Jack's mom) texted aku bgtau pasal aiman dpt medal tu, kitorang baru jer jejakkan kaki kat rumah in less than an hour... Dah la aku dgn Tuan Beso tengah sedap menyuap nasi time tu... Nasib baik aku tak tersedak lepas baca sms dia tau... Kussemangat! Tersentak baca Congrats! AIMAN GOT BRONZE!












Berkali2 jugakla aku tanya ngan Louise betul ke memain je ke anak aku dpt no 3 ni... Kotla dia nak buat 'wakenabeb' kat aku ke kan... Even aiman sendiri cakap Jack selalu tricked dia... So he told me to find out whether the message was really from Louise and not Jack! Hahahaa.... Ko tengok! Sampai camtu skali susahnya dia nak caya yang dia menang no 3!





Apapun aku bangga giler dengan aiman! Walaupun stakat no 3 tapi dia dah buktikan he's got talent! Tak sesia aku masukkan dia swimming class bawah Rasmus... Pestime tu masuk competition dpt 3rd place! Not bad at all my boy!! In fact, i was absolutely impressed to know that he's the youngest and the smallest amongst all other boys (19 in total including aiman) yang compete dlm race tu...











So, tu dah membuktikan yang anak melayu makan pakai tangan pun boleh kalahkan anak mat saleh yang makan pakai sudu garfu! Tu belum lagi aku bagi dia makan sambal belacan, petai segala! Harus bergegar pool tu nanti! Keh keh keh...

Malaysia BOLEH!! Aiman BOLEH!! Hip hip horray!! ;-)

~ gambo2 lelain tu semua aku snapped on saturday... Baru arini sempat nak masuk blog! Jangan mare haa... Ngeh3

- adie-apai's on mobile

1 *amigos*:



SueGinola said...

Tahniah Aiman!!...

Related Posts with Thumbnails