...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Specially made for ME!

Hahahahahaha.... Nak tergelak beso dengan kawan aku yang sorang ni... Kemain beria dia buat cake khas utk aku... Rasa cam nyesal plak bgtau dia aku teringin nak rasa cake ni...


Memang pun aku tak penah umur makan cappuchino cake... So ala2 jakun la jugak! Keh keh keh... Kebetulan last week masa dia bercerita pasal ada org tempah cake tu, aku pulak pegi gatal cakap teringin nak try... Skali hamek kau! Sebijik kek dia buatkan! Ni bukan nak rasa lagi namanya ni... Ni dah kira melantak ni! Hahahahaa...


Siap frosting bagai yang tak bleh belah tuuu... Dia punya membelek kek tu macam nak masuk contest! Padahal nak bagi kat aku jer... Adoi! Kalaulah ku tau sampai camni dia nak buat kompem aku tak cakap aku teringin... Siyes ok! Huhuhu...



Alololo... Sian bebudak ni kan... Dari awal sampai akhir dorang dok menempek kat dapur tengok maknyer menghias kek dengan harapan dapatla rasa kek tu sepotong dua... Tapi nan ado haa! Sudahnya memasing dapat tengok jelah cake tu... Telan air liur jelah korang... Siannn woo!

Shereen tak bagi langsung anak2 dia sentuh kek tu sebab dia kata kek tu khas dibuat untuk aku... Uiks! Yang bestnya tu Dia siap janji pulak ngan bebudak tu nak buat kek lain for them... Huk aloh! Sanggup tuuu... Kesabaran jek laa dengan minah ni kan... Beria2 ok dok bertekak ngan aku tadi sebab tak kasi aku potong kat rumah dia... Siap paksa aku bawak balik and potong kat rumah lagik... Memang lawak giler ok bergaduh macam budak2 kecik hanya kerana nak potong sebiji kek! Hahahahaha...


Haa kau! Khelasss tak khelass la kan kek yang dia buat utk aku tu... Siap bereben bagai! Kalau buat kek hantaran pun lepas ni! Hahahahaha... Hai la shereen... Apesal la sampai susah2 bebeno ni... Aku teringin nak makan sesuap dua jer... Kalau dah gini gaya nyer, aku nak potong pun sayang! Hehehe...


Jauh di sudut hati, aku rasa terharu sesangat... Bukan aku nak sentimental tak bertempat... Cuma memang terasa sebak sangat kat hati ni... Walaupun pada dasarnya itu hanyalah sebiji kek tapi it means a whole world to me...

Am grateful to Allah for having such a great friend! Thanks a lot Shereen! I love your cake but i love u more! Hugs & kisses!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails