...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

New arrival!

Yesssss!!! Aku sangat hepi hepi hepi arini bila dapat tau besfrenku aka my partner in crime, cik puan Harni Safarina telahpun selamat melahirkan seorang baby girl yang sangatssss chumilsss!!

Alhamdulillah! Syukur ke hadrat Ilahi kerana memudahkan segalanya untuk dia...


Congratulationsssss darling!! Am soooooo hepi and sooo relieved! Finally! Its over! Eceh! Macam aku pulak yang beranak! Hahahhaa... Tapi memang dari semalam aku tak senang duduk bila dengar arini dia nak kena 'serah diri' check in kat PCMC... Lagilah berdebar2 bila aku kol henpon dia semalam tapi panggilanku tak berjawab... Dup dap dup dap ati aku tau... Huhuhu...


Akhirnya setelah bertarung nyawa beberapa jam, lahirlah seorang baby girl yang kiut miut macam kakak Maisara nya tu ke dunia...

Jangan mare! Kakak Maisara dah standby nama tau utk adiknya ni... Kelassss and Glemer gitu nama dia... Nama sementara baby comel ni ialah Barbie @ Princess yang dipilih khas oleh kakaknya Maisara.... sementara menunggu mommy and daddy dia decide nak bubuh nama apa kat si comel tu, kita panggil la dia 'princess barbie' ok... Penat kakak dia carik nama tau! Hehehehe...

Congratulations again from all of us in Copenhagen to all of u... Nazmi, Harni & Sara!! We truly happy for the new arrival in your family! Wishing you all the best and a blessing life together! Hugs & Kisses!!

~ sekarang ni aku berdebar2 menanti adinda tersayang, cik UDA montel pulak bersalin... Ikutkan dia punya due date dengan Harni selang sehari jer... Huhuhu... Tak sabo! Tak sabo!


Congratulationsssss darling!!


- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails