...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Huarghhh ngantuk!

Hua hua hua... Mata macam takleh nak bukak nih! Padannn mukaaa akuuuu!!

Sape suruh layan tengok movie sampai past midnite! Dah tau kena bangun sebelum subuh lagi nak cari pasal!





Tapi tulah... Terlebih hormone excited la tu... Kononnya dvd baru beli... Walauponnnn citernya dah berzaman... Kehkehkeh...

Tak kesahlah berzaman pun.. Janji aku suka dah... Kena plak action movie! Fuh!! Bergegar satu rumah! Katanyaaa ada Lifestyle! Ngeh3

Uhuk! Ngantuk giler dah ni! Dah tak boleh nak kira baper banyak kali dah aku menguap ni.... Nak bukak mata pun cam tak mampu dah... Lambat nyer la hai nak boarding... Kang aku ngaruk kang!






Eceh! Macam ada org kesah pun kalau aku ngaruk! Hahahha..

Ehh ok ok dah boarding... Jommmm masukkkk!!












Wokehh! Bubyeee you allz! Nak terbang dah ni... Masa utk aku qada' tido sudah tiba! Yaribaaa!! Aku akan pastikan tidoku lena sepanjang flite ni! Jangan aku berdengkur tak hengat dah! Kahkahkah...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails