...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Fly baby fly..

Dah doploh juta kali aku try post entry ni kat Austria tapi hampagas!! Padahal entry ni dah terperuk dlm draft berhari2.... Sampai ke CPH dah ku usung entry ni tau! Sengal sungguh!

Banyak lagi video alyssa belajar berski yang aku amek aritu... Tapi aku upload sikit2 dah la yeak... Nak upload semua memang tak koser... Yang lelain tu aku simpan dalam museum dah...






Nanti bila dia dah tua pepandai la nak korek balik bahan2 sejarah dlm museum tu utk tatapan anak2 dia... Eceh! Berpandangan jauh betul aku ni! Barulah dikatakan mommy yang berwawasan kan! ;-)

YouTube Video


Syiokknyer la hai aku tengok cek mek ni belajo main ski... Dengan muka yang confident giler, tu yang tak bley blah tu... Sikit pun dia tak takut turun lelaju camtu ek... Siap mengepak2 bagai... pandai Pulak tu dia buat balancing... Hehehe...

YouTube Video


Bukan senang tau nak ajar budak kecik kemetot cam alyssa ni... Datang angin meroyan dia yg ntah dari mana hala tu, tercabar gakla kesabaran kan... Sebab tu tak semua org boleh ajar budak... Kalau tak cukup ilmu di dada, jangan cuba2 yea...





Memang aku tabik spring laa kat instructor dia tu... Pandai dia tackle bebudak ni dengar arahan... Tapi dalam poket dia dah sesiap standby candies... Utk waktu2 kecemasan katanya... Baper kali dah dia kena pow dengan anak dara aku... Cek mek alyssa tu kan kaki pow orang! Hehehe...





Alyssa dah kemaruk tahap gaban dah skarang ni, asyik ajak nak main ski aje... Aritu memang puaslah aku memujuk dia sampai berdrama bagai semata2 nak ajak balik... Siap bercucuran airmata tanak balik yang aku tak boleh tahan tu...






Padahal dah baper kali tergolek dah... Itu pun dia sanggup bangun and main lagik... Mana reti serik anak dara aku ni... Sepesen la dgn abangnyer... Dah tu, keluar dr perut yang sama kan... Kompem menurun peel abgnya tu... Abgnya pulak menurun peel sape ek? Soalan cepumas tu! Ngeh3

YouTube Video


Aku kesian gak ngan budak kecik ni... Tak kasi main pepuas kang, Dah sah2 ni pestime dia main ski... Tu yang sakan terlebey sudah agaknya... Nak ajak balik pun kesian bila dia lompat2 tanak bukak kasut ski tu... So, bagi jelah dia lepas gian main pepuas...

YouTube Video


Lenkali memang we all kena spend at least 3 hari main ski aje... Dok la situ sampai beku! Sehari aje memang tak puas...






Jangankan kata budak jer yang kemaruk.. Mak dia pun sama kemaruk ok! Tapi maknyer kenalah control ayu kan... Walaupun semangat nak masuk winter olympic 2011 tu sangat berkobar2! Takleh la tunjuk over sangat... nanti kalau dah kena kutuk sape nak jawab tu? Hiks!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails