...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Safely arrived!




Hip hip horrey! Hip hip horrey!

Harta siapakah itu yang sampai ke rumahku?

Itu harta Ahmad Albab yang punya! Muahahahaha... Ahmadddd Albabbb yang punya!

Tapi jin... Lu dah salah hantar ke rumah gua laaa.... So, itu harta gua punya laa! Jangan marah haa wahai Ahmad Albab! Lu pi marah kat jin! Dia yang memandai campak harta tu sampai ke denmark! Muahahaha...

Wah wah wah... ko tengok anak dara aku tuu... atas kotak pun sakan dia berposing yeak! Nasib baik dia nak menari ala2 anak jin dalam cerita Ahmad Albab tu haa... Idok kalu! Habis lunyaila kotak yang dah takde rupa kotak tu haa!



Hai la anak oi! Asal boleh ajer kan awak ni dek! Atas kotak pun jadik! Berangan nak masuk Top Model ker? :-P

Ekceli kotak2 ni sampai tengahari tadi... Sikit punya lama aku tunggu akhirnya sampai jugak! Korang bayangkanlah, adik aku pos kotak2 tu sebelum aku balik holiday ke mesia tahun lepas tapi baru arini sampai ok! 2 weeks after i came back from mesia! Aku ingatkan kotak2 ni dah sesat sampai ke gua mana ntah! Kot la kan kena sorok dengan jin ker! Hahahaha....

anyway, aku tak bukak pun lagi kotak2 tu... Saje aku malas nak bukak dulu sebab tak thrill la bukak sengsorang tanpa Tuan Beso di sisi... Aku masih boleh bersabar menunggu dia balik dari Esberjg esok malam then barulah kitorang start memunggah isi perut kotak ni sesama... Kan ker berdua lebih baik.... Eceh!

Padahal alasan jer tu! Yang sebenonyer aku ni ha yang bersimpul urat sendi! Kes malas nak kemas la ni... Kalau Tuan Beso kompemlah dia yang akan menyusun isi perut dalam kotak tu kat store room bawah! Tak payah disuruh2 memang dia buat dengan suka-rela-hati tau... Tuan Beso kan rajin tahap cipan! Sebab tulah aku kawen dengan dia! Jangan mare! I've got a FULL package with a great DEAL you! Hehehehe...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails